
Reviews

Nikke
12 days ago

4.3
Lasiinkaatuu sameankeltaista kevyen kermaisen oloista olutta noin sormenpaksuisella tiiviillä pienikuplaisella vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Appelssiinia,sitrushedelmiä,mangoa,
aprikoosia/nektaria,ananasta sekä valkoviinimäistä rypäleisyyttä ja aavistus candysitrusta.
Vihreäälehtisyyttä,
humalaa/humalaöljyisyyttä,aavistus oksaisuutta sekä yrttisyyttä.
Maunpuolelta:
Appelssiinia,sitruksisuutta,
persikkaa/aprikoosia,ananasta,mangoa, kevyen hapokasta valkoviinimäistä rypäleisyyttä,hieman candysitrusta ja lopussa sitruksenkuorta.
Vihreäälehtisyyttä,oksaisuutta sekä yrttisyyttä,humalaa/humalaöljyisyyttä.
Suuhun jääpyörimään kevyttä hopburnia.
Suutuntuma/runko:
Puhdas,kevyen maltainen,makeammasta kuivaksi liukuva sekä tasapainoinen.
About: medium/medium -
Yleistäjorinaa/viba:
Laadukasta ja mukavaa nz tykittelyä jälleen messoromelta. Hienosti saatu nelssonin koko skaalaa tähän esille.

Tuomo S
@ Oluthuone Haka1 month ago

4.4
Mehukas ja hyvä runkoinen trooppinen hedelmäpommi. Helppoa juotavaa Maistuu mangoa, aprikoosia, ananasta ja persikkaa.
Juicy with good body tropicalbomb. Easy to drink. Has mango, apricot, pineapple and peach
Orski19
1 month ago
3.0

Tero
@ Oluthuone Haka1 month ago

3.9
Hieman hapan mutta kuitenkin raikas Kanadan lahja maailmalle.
RM
@ Hoptimaal1 month ago
4.4

Miika
@ K-Citymarket Ruoholahti1 month ago

3.4

Gustavo
@ Fresh Fest 20262 months ago

4.0

Léandre
@ Outer Range2 months ago

4.0
24, 2x2, 2 au carré. J’adore les carrés (pas la coupe lol) c’est forcément paire. Belle réa.