
Hops:Citra, Mosaic, Nelson Sauvin, Riwaka
Reviews

Tuomo S
@ Hoptimaal10 minutes ago

4.4
Todella mehuisaa tavaraa. Passionhedelmää, mangoa, persikkaa, melonia, limeä ja greippiä. Lämmetessään alkaa pikkasen tuntumaan pinnat, mutta ei mitenkään häiritsevästi.
Really juicy stuff. Has passionfruit, mango, peach, melon, lime and grapefruit. When it warms up you feel some of the abv. but it doesn't bother too much.
RM
@ Hoptimaal5 days ago
4.6

Juski
@ Hoptimaal7 days ago

4.3
Grillailun lomassa melko tymäkkää mehua.
Kaunis olut.
Pehmeän kermainen suutuntuma.
Makean trooppishedelmäinen tuoksu.
Makeaa, tasapainoista trooppishedelmäisyyttä.
Jälkimaussa hieman greippisyyttä, joka edesauttaa ettei oluesta tule liian tunkkaista, eikä liian makeaa.
Alkoholin tuntee, varsinkin loppua kohden kopisee helttaan kiitettävästi, mutta eipä tuo maistu.
Perus "jussikaljaa" siis.
Osaavat homman. Hyvää on!

Simeoni
10 days ago

4.0
RM
@ Juova Hanahuone20 days ago
4.8

Joakim P
22 days ago
4.6

Matthieu C
2 months ago

4.2
Peut être un poil trop forte, mais elle est quand même plutot agréable a boire.

Gustavo
@ Beer Geek Madness Wroclaw 20262 months ago

4.5