
Barrel aged
Reviews

Jesse M
@ Hoptimaal2 months ago

4.0
2 päivää kerennyt olla 40v, niin nyt lapissa ollessa juoksulenkin päälle päiväsauna ja 1 ölppä hidasteluun.
Aika kahvinen ja paahteinen kepsakalla tummalla siirapilla, tammella ja nahkalla. Hyvä päiväkahvi.