
IBU:7
Reviews
Mirdo
6 days ago
3.0
Juki80
7 days ago

4.0
Mielenkiintoinen. Tuo jäätelömaailman suuhun. Aika hyvää. En useampaa peräkkäin joisi.

Asiik Isamove
13 days ago

3.4
Tuhti jugurttimainen juotava juoma.
Onko tää edes olutta?
Sevverta paljo menee jo överiksi omalla mittapuulla.
Maus on ainaki banaania ja mangoa.
Mukava raikas hedelmäisyys mistä tykkään.
Suutuntumaa sekä kirpakkuutta pienellä alkoholin höngällä..

Jeppe
@ Himassa21 days ago


Pietro Mennea
@ Alko Keskusta Raisio21 days ago
3.1

Vamonos Pest
22 days ago
3.6

Porterhouse
@ Alko K-Citymarket Tiiriö26 days ago
4.5
Takkinen
28 days ago

3.5
Kermaista vadelmaa, banaania, mansikkaa, ananasta jne. Sourmaista hapokkuutta. Hämmentävällä tavalla hyvä.

HooDee
@ Alko K-Citymarket Tiiriö1 month ago

3.9
Hyvän makuinen smoothie.

Tero M
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa1 month ago

3.7
Pehmeä smoothie missä makuja mansikkaa ja banaania.