
Reviews

Lennu 82
@ Hoptimaal1 month ago

4.0

Pete_78
@ Hoptimaal1 month ago

3.7
Mielenkiintoinen vaan ei ollenkaan tylsäksi voi haukkua.. vahva ehkä viinaksiseen painuva alku. Potkua on mut ei liiaksi. Voimakkaat maut, ei kovin hedelmäinen mut kivahan tätä on siemailla. Ei ehkä saunakaljaksi 😁

Markku B
@ Hoptimaal2 months ago
3.6