
Reviews

Hege
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn8 hours ago

3.6
Maltainen, kevyen leipäinen ja karamellinen olut. Pieni ruohoisuus jälkimaussa.
Keskitäyteläinen ja raikkaan hiilihappoinen suutuntumaltaan.
Tyylissään ihan hyvä olut. Raikas.

Tino.O
11 hours ago
2.5
Maltainen.

Erno K
1 day ago
2.8
Haidis
14 days ago
2.0

Mypietimi
@ Mai Selver15 days ago
3.2
Tuoksu aika maltinen pienellä kirpeysellä. Maku pehmeä, aika makea ja vahvasti maltainen. Jälkimaku pehmeä, hieman happamahko ja säilyy pitkään.

BeerKari
@ Mai Selver15 days ago

3.4
Mainio matka olut kohti Super Alkoa

roopeka
@ Ufo Pubi28 days ago

3.2

Juho
1 month ago
1.9
Alari K
1 month ago
3.5
Sir Silver
1 month ago
3.5