
Hops:Enigma, Riwaka
Reviews

JumaltenNektari
2 days ago

3.8
Passiohedelmää, greippiä, karviaista ja valkoviiniä. Kepeä runko, kuivahko. Helposti ikeniin uppoava kevyempi sumukalja aika mielenkiintoisella makuprofiililla.

Olutninja
7 days ago
3.6

Laura HH
@ Gastropub Soho18 days ago

3.9
Ihminen tampereella. Hieno etkon neipa. Ananasta, havuja.
Janne-Pekka S
@ Etko Brewing Klondyke Taproom & Shop22 days ago

3.5
Hyvin maistuu Suomen peliä katsoessa.
Olli322
22 days ago

3.7
🇫🇮-🇨🇭🏒finaalimatsia odotellessa. Pehmeä, maukas ja runsas samea neipa Saviolta.
Smurffi41
23 days ago
3.1

Jarno K
@ K-Citymarket Pirkkala23 days ago

3.7
UCL finaalia ja NEIPAa telkkariurheilun täyteiseen lauantai-iltaan ⚽️🏒
Tämä olut on lasissa ananasmehumaisen vaalean kellertävä ja runsasvaahtoinen. Tuoksu on voimakkaan sitruksinen ja hiukan pihkainen.
Suutuntuma on runsas, kuitenkin maltillisen hapokas. Makumaailmassa sitruksisuutta ja havuisuutta, pihkaa. Jälkimaku on mielenkiintoisen kitkerä, aika kivan erilainen 👍🏻

Willy
@ K-Citymarket Kupittaa Turku28 days ago

3.6
Periaatteessa parempi maultaan kuin no:2, mutta todella valtavan vaahdon takia samat pisteet.

Vesku-70
@ K-Citymarket Järvenpää29 days ago

3.7
Maukas mukavan hedelmäinen neipa
Risto Antt
@ K-Supermarket Redi30 days ago
3.5