
11 ratings
3.5
Olaron Amarillo + HBC 630
8.0% New England DIPA / Hazy Imperial IPA
Reviews

Jani K
@ K-Citymarket Nokia9 days ago

3.6
No,nyt on kunnon mehu pitkästä aikaa. Kypsän makeaa hedelmäisyyttä hyvällä suutuntumalla. On maukasta mehua. 😋🍺

Haerjy
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja19 days ago
4.0

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala25 days ago

3.8
Huippuhyvä nedipa kaikinpuolin.

omppu69
@ Juova Hanahuone1 month ago

Tero M
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki1 month ago

4.0
Sitrushedelmäinen nedipa. Mukana pieni makean hedelmäinen sykäys
Teemu S
1 month ago
3.4

Sammy Cornet
@ K-Supermarket Tripla2 months ago

4.0

Esa J
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja2 months ago

3.2
Päähesulin tuliainen.
0,44l tölkki Tekuun kaadettuna.
Hailakan oranssi ja sameahko olut. Niukka valkoinen vaahto.
Tuoksu on mieto. Ruohoa, greippiä ja vähän viljaa.
Keskivoimakkaat hiilihapot. Suutuntuma on mehukas ja hieman jauhoinen.
Maku on tymäkän ylikypsä ja trooppinen. Imelää ananasta, katkeraa greippiä, kirpakkaa sitruunaa ja ylikypsää persikkaa. Vähän limeä ja mangoa. Saippuaa, metallia ja tunkkaista ruohon katkeroa. Havua, pihkaa ja kuivaa puuta. Keksiä, vaaleaa leipää ja vähän heinää. Kokonaisuus on kuivahko ja tunkkainen.
Loppumaussa ruohoa, greippiä ja imelää ananasta. Vähän saippuaa myös.
Aivan liian tunkkaista ja raskasta. Viinaisuuskin meinaa puskea hetkittäin läpi.

Juho
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja2 months ago
3.6
Hedelmäinen ja kepeä.

karitalasmaa
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja2 months ago

3.9