Mistborn Devourer 10.0%, Mallassepät, Finland
41 ratings
3.6
Mistborn Devourer
10.0% New England Triple IPA
Unlock the Mallassepät sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Hops:Harlequin, Nectaron

Reviews

Post author: HooDee
HooDee
@ Alko K-Citymarket Tiiriö
15 hours ago
Mistborn Devourer, Finland
3.6
Ihan hyvä, mutta jotenkin tunkkainen ja prossat pikkusen puskee läpi liikaa.

Post author: Zeikki
Zeikki
@ Alko Kolmisoppi
3 days ago
Mistborn Devourer, Finland
3.5
TIPA, TIPA !! 😋

Post author: Jiimies
Jiimies
@ Alko Sello
4 days ago
Mistborn Devourer, Finland
3.7
Appelsiinilimpparin keltainen ja samea. Tuoksussa tiukan polttelevaa humalaa kevyellä hiivalla. Kevyen rapsakka kärki. Rungossa ylikypsää hedelmäisyyttä. Jälkimakuun pienen hop burnin saattelemana. Tanakkaa hedelmää ja humalaista tangia piisaa!

Post author: Tommi
Tommi
@ Alko Forssa
4 days ago
4.8
Nyt on kyllä loisto olut. Vahvuutta on ja se myös maistuu. Hyvä humalointi ja todella tiukat katkerot. Osuu omaan makuuni täydellisesti.

Post author: Tuomo J
Tuomo J
@ Alko K-Citymarket Kupittaa
5 days ago
Mistborn Devourer, Finland
2.0
Nyt oli kyllä iso pettymys, alkoholi tuli pahasti läpi. Vähän kuin hedelmäiseen NEIPAan olisi lorautettu kossua.

Post author: Inferno
Inferno
@ Alko Verkkokauppa
5 days ago
Mistborn Devourer, Finland
3.2
Tymäkkää ja makeahkoa lientä aatto iltaan🇫🇮🍃! Hedelmäinen tuoksu….on kyl maku aika alkomaholin voittoinen loppua kohden😬!

Post author: Jeppe
Jeppe
@ Maijala
9 days ago
Mistborn Devourer, Finland

Post author: veltto62
veltto62
10 days ago
4.0
😁🍻

Post author: Atte I
Atte I
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo
11 days ago
4.6
Miedosti vaahtoava. Jaffan väristä ja sameaa, silmin havaittavaa kiintoainesta mukana. Appelsiini tuoksuu. Maultaan pehmeä ja alkuun appelsiinin ja mandariinin makua. Katkero lyö yllättäen ja melko voimakkaasti esiin, mutta hiipuu myös nopeasti. Alkoholi paistaa hyvin ohuesti taustalta läpi. Erittäin hyvä ja runsasarominen ja vahva olut. Ehdottomasti jatkoon.

Post author: Antti Kotti
Antti Kotti
12 days ago
4.4
Raikas, maukas ja tasapainoinen herkku