
Unlock the Mallassepät sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Hops:Harlequin, Nectaron
Reviews

HooDee
@ Alko K-Citymarket Tiiriö15 hours ago

3.6
Ihan hyvä, mutta jotenkin tunkkainen ja prossat pikkusen puskee läpi liikaa.

Zeikki
@ Alko Kolmisoppi3 days ago

3.5
TIPA, TIPA !! 😋

Jiimies
@ Alko Sello4 days ago

3.7
Appelsiinilimpparin keltainen ja samea.
Tuoksussa tiukan polttelevaa humalaa kevyellä hiivalla.
Kevyen rapsakka kärki. Rungossa ylikypsää hedelmäisyyttä. Jälkimakuun pienen hop burnin saattelemana. Tanakkaa hedelmää ja humalaista tangia piisaa!

Tommi
@ Alko Forssa4 days ago
4.8
Nyt on kyllä loisto olut. Vahvuutta on ja se myös maistuu. Hyvä humalointi ja todella tiukat katkerot. Osuu omaan makuuni täydellisesti.

Tuomo J
@ Alko K-Citymarket Kupittaa5 days ago

2.0
Nyt oli kyllä iso pettymys, alkoholi tuli pahasti läpi. Vähän kuin hedelmäiseen NEIPAan olisi lorautettu kossua.

Inferno
@ Alko Verkkokauppa5 days ago

3.2
Tymäkkää ja makeahkoa lientä aatto iltaan🇫🇮🍃! Hedelmäinen tuoksu….on kyl maku aika alkomaholin voittoinen loppua kohden😬!

Jeppe
@ Maijala9 days ago


veltto62
10 days ago
4.0
😁🍻

Atte I
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo11 days ago
4.6
Miedosti vaahtoava. Jaffan väristä ja sameaa, silmin havaittavaa kiintoainesta mukana. Appelsiini tuoksuu. Maultaan pehmeä ja alkuun appelsiinin ja mandariinin makua. Katkero lyö yllättäen ja melko voimakkaasti esiin, mutta hiipuu myös nopeasti. Alkoholi paistaa hyvin ohuesti taustalta läpi. Erittäin hyvä ja runsasarominen ja vahva olut. Ehdottomasti jatkoon.

Antti Kotti
12 days ago
4.4
Raikas, maukas ja tasapainoinen herkku