
Reviews

Jiimies
@ Beer Shop3 months ago

3.6
Todella vaalea ja vahvasti utuinen keltainen.
Todella sitruksinen tuoksu.
Laimean vetinen ja sitruksinen kärki, pehmeästi hapan runko on niinikään hieman vetinen. Jälkimaku kevyesti hapan ja sitruksinen.