
Reviews

Atte I
@ Pien Shop & Bar1 month ago

4.3
Totaalisen samea, aavistuksen harmahtavan vaaleankeltainen. Vaahtoaa reilusti. Tuoksussa kookosta ja hedelmää. Maussa hedelmää, hieman katkeroa ja anis nousee esiin. Varsin miellyttävä yhdistelmä, jossa hedelmäisyys ei niinkään valtaa kaikkea vaan greippi ja katkero ottaa roolia.

Samuel V
3 months ago
4.3