
Reviews

Mestari
9 days ago
3.0
Maistui ainakin gini. Ihan kiva kokonaisuus.
Osmo76
10 days ago
2.9

Erika L
@ Prisma Laune17 days ago

2.5

Walrus76
@ Prisma Laune17 days ago

3.5

Rudi
@ Fiskars Veitsitehdas20 days ago
4.9

Tuska
@ Prisma Seppälä22 days ago

3.7
Mieto mandariini. Ihan toista maata kuin uus og mandariini.
Ei huono

Möhkäle
@ Ruonan näköalapaikka1 month ago

2.2
Mandariinin kuori.
aff3
2 months ago
3.1
Välivedeksi menee. Mietoa mandariinimehua, maltillinen lonkeron happamuus.
Yksisarvinen
@ Prisma Kaleva Tampere2 months ago

3.4
Melko vetinen. Mandariinimehua ja hieman kuoren valkoista osaa. Lonkeroa ei käytännössä lainkaan.

Mela
3 months ago
3.8