
Reviews

Cedric C
2 months ago

4.0
🏴🏴 top cette dipa. J'adore cette brasserie

Sir Guru Kabu
@ Juova Hanahuone3 months ago

3.8
Täyteläistä neipaa.
Kypsät hedelmät ja greippi ja kevyt valkoviinisyys maistuvat.
Jälkimaku on aika tunkkainen.

Anneli P
@ Juova Hanahuone3 months ago

3.8
Hedelmäinen, vähän tunkkainen... maku jotenkin lässähti loppua kohden.