
IBU:55
Reviews

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood2 months ago

4.3
Suklainen ja paahteinen perus IS ilman "turhia" lisäaineita.

Lexa
3 months ago

4.3
Aika kevyt stoutiksi, paahtomallasta palaneen tumman leivän makuna, kuivahedelmäisyyttä ja suklaisuutta. Vähävaahtoinen, mutta ei ollenkaan huono juoma.