
Reviews

imoikid
3 months ago

3.5

Asiik Isamove
@ Olutravintola Konttori3 months ago

3.5
No eka kulaus tais olla paras.
On soljuva, pehemoonen sekä varsin maukas trooppinen neipa.
Alkohåli iskee kyllä ärhäkkähämpänä, jahka maisteloo, aluuksi tuntuen vaan lisänä imelyydelle, mutta lopulta tuoden särmääkin vähä.
En kyllä näitä ottaasi enempää ky pari, mutta on tää ihan nautittava.
Mirdo
3 months ago
2.8

HarriL
@ Olutravintola Konttori3 months ago

4.0
Todella makuisa ja pehmeä neipa. Työkeikalla ensipuraisu. Jokohan olis Kabackan hanassa pian?