
Hops:Cascade, Centennial, Chinook, Comet
Reviews

Jouku69
@ Systembolaget Haparanda12 days ago

3.4
Kuivahko hedelmäinen apa, kuivahko, kuohkea, hyvä jälkimaku, kiva perinteinen apa hyvällä...

VeeJii
@ Systembolaget Haparanda1 month ago
3.3
Ihan hyvän makunen apa.
Viivakoodi meinas johtaa harhaan.
Kuuluisa harhaanJohtaja.
On sellanen hetelmäinen

Feliciatrex
1 month ago

3.8
Tobias K
1 month ago
3.2

IIIern88
1 month ago
4.1
Mkt trevlig APA.

Farbror öl
@ Apoteket2 months ago

3.5

Thomas Syster
2 months ago

2.6
Kung öl som inte va så god, 😋 men jag är inte största fanet av apor😬💪🏼

Krookus
@ Barlingbo Bistro2 months ago

3.6

Christian O
2 months ago
4.2

H V
@ Systembolaget Haparanda2 months ago

3.8
Nyt Systemetin antimia. Perinteinen jenkki. Halpaa ja hyvää toisin kuin Suomessa. Jag pratade svenska men alltid de svarade på finska. Varför?