
Reviews

Esko N
@ Systembolaget Haparanda2 months ago

3.0
Vaaleahkon meripihkainen sävy, hirman sameassa nesteessä. Tuoksussa tymäkkää humalaa ja kohtalaista keksisyyttä. Maku on tuju, ja täytyy sanoa, että isot voltit kyllä puskee mausta läpi. Mallas on vahvahkoa aluksi; keksinen, toffeinen, karamellinen ja hieman makea. Jälkipuolella vahvaa, hapanta ja katkeroista humalointia. Karvaassa ja katkeroisessa jälkimaussa nousee sitruskuorisuus. Vahva DIPA, varsin maukas kyllä mutta karamellinen mallas kyllä itselle hieman tökkii.
Matias M " fallen One"
@ Systembolaget Haparanda2 months ago
3.7

Tommyblyaa
3 months ago

3.8

Sebastian Särefjord
@ Dinglebo Herrgård3 months ago

4.3

Sakarias
3 months ago
4.2

Krusecontrol
3 months ago

3.4

Ztal Schwarzes
3 months ago

3.3

Falconslukaren
3 months ago
4.0
Eletjt
@ Systembolaget Haparanda3 months ago
3.5

Joakim P
3 months ago
4.1