
Reviews

Bezdomnyi
@ Funky Shop1 month ago
3.4
Punertavan oranssi. Samea. Tuoksusta ei ole mansikka tunnistettavissa.
Hapan, ei tunnistettavaa makua. Ihan mukava, melko voimakas happamuus ja kuitenkin hitusen makeutta.
Ok

Svimbanen
@ Funky Shop3 months ago

3.7