
Hops:Cascade, Nelson Sauvin, Triumph
Reviews
Nikke
5 days ago

3.3
Makee ja kirpee, kivan raikas. On aika hyvä. Maistoin kyllä vaan pienen huikan...

kaljap
5 days ago

3.5
MakeK
11 days ago
3.8
Antza
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti16 days ago

3.8
Mehumaisen samea, keltainen olut. Parin sormen levyinen, tiivis valkoinen vaahto.
Maussa ylikypsää eksoottista hedelmää, appelsiinia.
Ei oikeastaan katkeroa. Lopetus jää vähän keskeneräiseksi, hieman tunkkainen, väljähtynyt hedelmäisyys on aavistuksen viimeistelemätön.
Derity
25 days ago
4.1
Pekkis
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio1 month ago

3.9
Reigo
@ K-Citymarket Ruoholahti2 months ago
4.0

Toni K
2 months ago
3.7

zepicin
@ Tuju Taproom2 months ago

4.1
Hieman ylikypsän hedelmäinen, aavistus trooppiseen suuntaan. Jälkimaku kääntyy kuivahkon puolelle.
Parasta ennen 25.12.2026