
IBU:30
Hops:El Dorado, Motueka, Nelson Sauvin, Waimea
Reviews

Mightykoala
1 month ago

3.9
Oranssinvärinen, samea olut puolen sormen vahvuisella vaahdolla.
Tuoksussa on hedelmää ja sitrusta.
Olut on keskitäyteläinen, hapokas, kuiva, mehumainen ja raikas.
Mausta löytyy hedelmää, sitrusta ja ruohoisuutta.
Oikein mainio hazy Kroatiasta.
(3+8+4+8+16=39) 3,9

Haerjy
1 month ago
4.0

Äijänsuon oraakkeli
1 month ago
4.1
4+8+5+9+15

Zwunda
@ Panimoravintola Beer Hunter's2 months ago

3.8
Todella hyvä olut

Atte I
@ Panimoravintola Beer Hunter's2 months ago
4.2
Tuhti, samea, hennosti vaahtoava, syvän keltainen. Appelsiini tai mandariini nousee esiin tuoksussa. Pehmeä ja kermainen suutuntuma. Maussa aavistus sitrusta, hedelmäisyyttä, kevyet katkerot nousee myös esiin lopussa. Maussa ylipäätään paljon vivahteita, määrällisesti aromien ilotulitusta vaikka ei välttämättä voimakkaita makuja. Valmistuksessa käytettyjen humalien laaja kavalkadi käy kyllä ilmi maussa.

Kalmar
@ Panimoravintola Beer Hunter's2 months ago

4.0
No nyt on upea! Henkilökohtaiseen top 5 listaan tältä keväältä heittämällä! Pehmeän hedelmäinen- sopivasti. Ei liian täyteläinen omaan makuun😎👍🍺

Japeinen
@ Panimoravintola Beer Hunter's3 months ago

4.4
Mukavasti makeat ja sitrushedelmien maut yhdistyvät. Olut paranee koko ajan nautiskelun edetessä. Missään kohdassa ei kirpeys ota liikaa otetta mausta vaan tasapaino pysyy koko ajan.