
Reviews

Olli Ryytty
@ Pien Shop & Bar29 days ago

4.3
Tiheä kermainen vaahto. Kuvassa melko kirkas, kun hazy tuli vasta tölkin pohjalta... Tollanen appelsiinin värinen. Ja onhan tässä vähän aplaria maussakin. Melko runsas hedelmäkoktaili. Tosi hyvä sellanen, ensalkuun aika jyrkkä humalan polte, mutta muutaman suullisen jälkeen huomattavasti pehmeämpi.
Hyvä tuote.

Atte I
@ Pien Shop & Bar1 month ago
4.7
Tummahkon, aavistuksen vihertävän keltaista ja sameaa. Reilusti vaahtoava. Tuoksussa aavistus sitrusta. Hyvin makea, hunajainen. Myös vilja nousee esiin yllättävän reilusti. Aavistus katkeroa ja alkoholi maistuu pitkällä viiveellä aavistuksen verran. Todella maukas ja aromikas.

zepicin
@ Tuju Taproom2 months ago

3.6
Hieman makeahko, lievästi hunajainen. Hedelmäinen sekä aavistuksen katkeroinen. Jälkimaku kääntyy lievästi kuivemman puolelle, hunaja edelleen mukana. Katkerot puuttuu täysin jälkimausta.
Parasta ennen 18.12.2026

Kinnune
@ Tuletorn Webshop2 months ago

2.9
Ylikypsä ja ylimakea. Pinnalla pienesti raikasta humalaa. Jälkimaku on hieman simamainen, mutta tunkkaisempi. Aika täyttävä. Ei huono, mutta vähän liikaa.
- - -
Overripe and oversweet. A hint of fresh hops on top. Aftertaste is a bit of meadlike, but stuffier. Quite filling. Not bad, but a bit too much.

Mestari
3 months ago
2.8
Överit ylikypsät hedelmät. Aika tuhti juotava.

Tuomas S
@ Hop&Hen3 months ago

3.5
Ylimakea, silti katkera. Jotain hyvin virolaista tässä on.