
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal3 months ago

3.7
Nyt on melkoista pastry souria. Omenapiirakan makuinen. Voiko tämä toimia? Alkuun tuntuu, että tämä on hapanta omenamehua hennolla kanelilla mutta vähitellen mallaspohja alkaa erottua edukseen. Saisi ehkä olla napsun paksumpia medikassa rungossaan. Kyllä tuosta silti sen omenapiirakan tavoittaa ja laktoosi hioo kulmat. Suhtaudun tähän hieman paradoksaalisesti; en voi sanoa nauttivani mutta jotain viehättävää tässä silti on.
Olut lisätty Pinttiin 🤝🍻