
Reviews
Jt
14 days ago
3.1
Blackstarastronaut
4 months ago

2.5
Öööfff.... No vähä mittää sanomato juama kaikkinensa

Tapsa K
@ Hell Hunt4 months ago

3.8
Makea Stout. Eikä mikään paha. Tuttu panimo. Yllättää Stoutin pehmeys. Kyllä maistuu.
Priit A
7 months ago
4.0
Sir Silver
9 months ago
3.5
Nipander
1 year ago
5.0
Pikkumies
@ Purtse Taproom Tallinn1 year ago
3.4
JohnDoe
1 year ago
4.0

Ville T
@ Viro1 year ago

1.2
Hieman savua maussa. Muuten vetinen. Ei uppoa ollenkaan.

Mika L
@ Kungs1 year ago
2.7