
Reviews
Perisonni
3 days ago
1.4

Kupo83
@ Systembolaget Haparanda5 days ago

5.0
Erittäin suunmyötäinen😀🤫

Esko N
@ Systembolaget Haparanda2 months ago

3.5
Nopeasti kuohahtaa vaahto sameassa keltaisessa nesteessä ja sen jälkeen neste on melko hapotonta. Tuoksu on reilun limeinen ja makeahko. Maussa on hienoista kirpeyttä mutta muuten kokonaisuus on melko makea. Limen maku on vahvahkoa. Kokonaisuus on limumainen tai radlermainen. Toisaalta makeus mukavasti taittaa limen happamuutta ja tuo hedelmän maun kivasti esiin. Jälkimaku on raikas, ja ei tämä drinkkimäinen olut ole kovin huono kuitenkaan.

Vaara
@ Systembolaget Haparanda2 months ago
3.3
Hyväähän tämä, hieman makeaa ja kirpeää, mutta aika kaukana oluesta.
Vaiennut
2 months ago
1.9

Sebastian Särefjord
@ Dinglebo Herrgård2 months ago

3.0

Öl Hasse
2 months ago
3.0
Micke T
2 months ago
4.3

Renata B
3 months ago
3.6

Daniel P
3 months ago
2.5