Abbaey De Forest Brune 6.8%, Brasserie de Silly, Belgium
1 ratings
Abbaey De Forest Brune
6.8% Brown Ale

Reviews

Post author: Pikku-Timo
Pikku-Timo
@ Bourbon Street
4 months ago
3.5
Kuivakka ja maltainen. Humala maistuu tavanomaista brown alea ja luostariolutta vahvemmin ja tuo sinänsä kivaa ruohoista tympeyttä, mutta toisaalta vähän häiritsee. Sitten taas sitruksisuus on aika maukkaalla tasolla eli nipotuksen puolellehan tuo menee. Hyvä olut jokatapauksessa kyseessä.