
Reviews
ASOS
2 days ago

3.7
Punertavan ruskea. Makean maltainen ja pehmeä maku. Ihan mainiota humalan katkeruutta jälkimaussa.
Mainio lopetus.

Avo P
@ 4Chiefs Saloon2 months ago

4.7

Jyri-Pekka
@ Espoon Oma Panimo3 months ago

4.0

Tuntematon
3 months ago
3.5
janijoonas
3 months ago

4.2
Luumun värinen olut redikka. Tasapainoinen, sd oli ensimmäinen sana mikä tuli mieleen. En isoin red ale ystävä ole mutta tää oli nappi suoritus espoon panimolta, like the last ride should be😉 r.i.p espoon oma panimo

mikkoe85
@ Espoon Oma Panimo3 months ago

3.1
Hyvän makuinen olut. Kiitos hyvistä oluista Espoon ja Hyvinkään Oma Panimot 🙏

Petri L
@ Espoon Oma Panimo3 months ago

3.3
Hyvää punasta alea on mukavan makuinen olut. Harmi tuo konkurssi
🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺
Lampén V
@ Espoon Oma Panimo3 months ago

4.0