
Reviews
Bonsku
7 days ago
3.9

Jampe
11 days ago
3.9

Mika69
14 days ago
3.5

Harala
@ Alko Hollola21 days ago

3.9
Hennon savuinen, palanutta vaahtokarkkia. Eli sitä mitä luvataankin.
Vaahterasiirappisuuskaan ei kaukaa haettua ole.
Pureksimatta en tälläkään kertaa niele puhdasta Imperial Stout:ia

Musti77
24 days ago
3.9

Rem
27 days ago
4.3
Joonas Alfons
1 month ago
4.3

yliarska
@ Oluthuone Leskinen1 month ago

4.5
Öljyisen musta, makeaa kahvia. Erittäin bängeri

Lasis
@ Põhjala Brewery & Tap Room1 month ago

4.0
Mustaa. Ruskea vaahto. Tuoksu kaakaota. Maku pehmeä suklainen, kahvia, vaahtokarkkia, vaahterasiirappia, vaniljaa, paahdetta, hiukan savua ja alkoholin lämpöä. Miellyttävä olut.

M.z
1 month ago
3.8