
Reviews

Kinnune
@ Systembolaget Haparanda16 days ago

3.2
Makea siideri, jonka mausta löytyy reilusti mustaherukkaa sekä taustalta ja jälkimausta hieman vadelmaa. Ihan ok, mutta vähän liian makea omaan makuun.
- - -
Sweet cider with loads of blackcurrant taste and some light raspberry in the background and in the aftertaste. Quite nice, but a bit too sweet for me.

Mira I
@ Systembolaget Haparanda3 months ago

5.0
Verrattuna Pistonheadin vastaavaan niin paljon täyteläisempi, runsaampi maku ja makeampi.

IIIern88
4 months ago
3.5
*Efterreggad. God söt cider. Lagom styrka.