
Reviews

Juka
@ Alko Veturi Kouvola15 hours ago

2.6
Kylmänä menee hyvää!

Wate
@ Alko Veturi Kouvola15 hours ago

2.7
Vähä pliisu maku, mut kyllä löysi tiesä kohti nielua..🍺
Sir Silver
4 days ago
3.3
Antza
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti14 days ago

3.2
Utuinen, hennon oljenkeltainen olut. Hillitty valkoinen vaahto.
Maussa viljaista maltaisuutta, aavistus ruohoa, rapsakkuutta. Kovin ohutta.

Willy
@ K-citymarket Keljo1 month ago

3.4
Perus ok lager, mut ei ehkä hintansa väärti.

Kinnune
@ Tuletorn Webshop2 months ago

3.5
Kevytrunkoinen lager, jossa kuitenkin makua on ihan mukavasti. Rungossa viljaa ja pinnalta löytyy hieman raikasta herneenpalkomaista makeutta ja alta pientä keksimäisyyttä. On aika kiva lager, katoaa nopeasti lasista.
- - -
Light-bodied lager which still has nice amount of flavours in it. Grainy base and there's some fresh pea pod-like sweetness on top with a bit of biscuits underneath. Quite nice lager that disappears quickly from the glass.

WheatLover
@ SuPerAlko Uus-Sadama2 months ago
3.3

Mestari
@ Tuletorn Webshop3 months ago
3.5
Onpa raikas lager. Mukava mallasrunko.

Nikke
3 months ago

3.7
Lasiinkaatuu oljenkeltaista aavistuksen sameahkoa olutta noin kahdensormen paksuisella pienikuplaisella ja kestävällä vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Puhdasta viljaisuutta,maltaisuutta paahtoleipää sekä aavistus märkää Viljaisuutta/mäskiä,mineraalisuutta ja hunajaa
Vihreäälehtisyyttä,kukkaisuutta,heinää ja aavistus yrttisyyttä.
Maunpuolelta:
Puhdasta viljaisuutta,maltaisuutta, paahtoleipää,märkää viljaa sekä kevyesti mineraalisuutta.
Vihreäälehtisyyttä,kukkaisuutta,
yrttisyyttä ja kevyesti katkeroa.
Suutuntuma/runko:
Kevyt,maltainen,kuivahko ja tasapainoinen. About: kevyt
Yleistäjorinaa/viba:
Aivan mukava helppo lager jossa kuitenkin mukavasti makua,reippaasti viljaisuutta ja humalaa taustalla
Varmasti tuo balder ohra tuo tähän omansa viban.

Christian K
@ Impasse des Cerisiers, Bellerive VD4 months ago

3.2
Lager legere, uniquement brassée avec du malt d’orge, en basse fermentation.