
IBU:65
Reviews

Igunator
@ DrinkOnline.eu6 days ago

3.4
Nimensä mukaisesti pähkinäinen, hiukan ylimakea imperial stout.
Kaatuu lasiin mustana, valoa vasten väri taittuu rubiininpunaiseen. Vaahtoaa todella niukasti ja vaahto katoaa melkein saman tien.
Tuoksu on melko mieto, makeahko, maltainen ja hiukan pähkinäinen. Aika perus.
Maku on hyvin makea, suutuntuma on tahmainen ja karamellinen. Pientä hapokkuutta tulee esiin kun hetken makustelee. Runko on tuhti ja pehmeä.
Jälkimaku on yllättävän kuiva, pähkinä erottuu selvästi. Lopussa maistuu myös tumma suklaa ja alkoholin lämpö tulee esiin.

Kuokkanen M
@ Spirits & Wine I Andrejosta Riga4 months ago

2.7
A nutty sweet imperial stout. I’m not a huge fan of these overly sweet imperial stouts, but I prefer this nutty flavour to the common plum flavour.