
Reviews
Pellervo
5 days ago
3.0

Lane H
23 days ago
3.0

Samppe77
1 month ago
3.5
Hyvä cocktail passion maistuu hyvin.

Hoocee
@ Stockmann Riga2 months ago

1.8
Jäykkää

janoinentyttö45
3 months ago
3.7
arvioin tämän maun alla nyt maun ”chili mango” sillä sitä ei täältä tiedokannasta löydy. tosiaan tämä chili mango maku jäi omaksi lemppariksi, sitä sitten lipitin loppureissun ajan. kiva chilinen potku, viinan maku edelleen maistuu mutta ei yhtä vahvasti kuin muissa. kyllä tämä menee alas oikein kivasti