
Reviews

Dricki
@ Dricki Bar1 month ago

3.7
daundallas
2 months ago
3.5

Daniel P
2 months ago
3.5
HazzeW
2 months ago
3.0

Hasse67
@ Hasses Uteplats3 months ago

3.5

Peter Karlsson
3 months ago

2.3
Tefterik
3 months ago
2.7

Lillis
3 months ago

1.4
Blommor på börken och smakar faktiskt typ så blommor och pollen, typ dimmigt och skummigt. Inget jag gillar

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda3 months ago
3.0
Auringon ja kesän makuinen ale mutta kitkerä jälkimaku

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping3 months ago

4.0
God golden ale, frisk och med bra smaker. Trots låg procent när den smakerna fint.
Good golden ale, fresh and with good flavors. Despite the low percentage it tastes nice.