
Reviews

Musti77
10 days ago
3.5
Markku A
@ K-Citymarket Kupittaa Turku18 days ago
3.4
Ois saanut olla enempi makua oli joteskii vetisen oloinen kylmänä varsinkin

Kalmar
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

3.7
Hieno neipa! Makkarat grillissä, aurinko paistaa ja suomi johtaa lätkäpeliä. Ei kai tässä tilanteessa olutkaan voi olla huono🍺👍
Wehu
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä2 months ago

3.6

Quentin C
@ Binouz factory3 months ago

3.7

Willy
@ Mallaskukko4 months ago

3.6
Huippu hyvä olut.