
Reviews

Musti77
7 days ago
3.3
KooPeeM
@ K-Supermarket Mylly8 days ago

3.5
Vahvan hedelmäinen IPA. Kauniin keltainen väri kevyellä vaahdolla.
Jani S
@ Fast Lane / Tallink My Star28 days ago

3.6
Markus N
@ Tallink M/S Megastar1 month ago

3.7

Kurtsi
2 months ago
2.8

Erika L
@ M/S Silja Serenade2 months ago

3.5

Walrus76
@ M/S Silja Serenade2 months ago

3.4

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo4 months ago

2.8
Hedelmäinen ja sitruksinen. Katkeruuttakin on, mutta on myös jotenkin hapan mikä laskee tähtiä.