
Reviews

Jussi K
@ Systembolaget PK-huset1 month ago
3.7
Todella mukava kahvi-stoutti. Maussa kahvin lisäksi seikkailee pähkinäisyys(hassel) ja vanilija sekä suklaisuus. Tykkään!

Roywenk
1 month ago
4.0
Tjockflytande, ingen bastuöl!
Micke T
1 month ago
3.6

Strudely
4 months ago
4.5

hugo brew
@ Hugo Brew4 months ago

3.5