
Reviews

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal5 days ago

4.2
Kypsät hedelmät maistuvat maukkaasti. Vastapainona on sopivasti sitruksia ja kohtalaista katkeroisuutta.
Track-laatua

Anneli P
@ Hoptimaal5 days ago

4.3
Hyvää juhannusta huuruiset kanssakaljoittelijat! 🇫🇮🍻
Onpas mainio olut aattoiltaan. Hedelmätykitystä, sitrusta, makeus ja kuivuus balanssissa. Hyvähumalainen olut Trackilta yhteistyössä Badlandsin kanssa.

Atte I
@ SalamaNation1 month ago
4.5
Hedelmäisen keltainen ja hyvin samea. Vahva hedelmäinen tuoksu. Hyvin kermainen suutuntuma. Maussa vahva ananas, mango ja aavistus sitrusta. Kateroa nousee myös taustalle. Kunnon humalamehu. Itae pidän suuresti!

Olli Ryytty
@ SalamaNation1 month ago

4.1
Melkonen hedelmämehu. Paksu ja hedelmäinen.

zepicin
@ Etko Brewing Klondyke Taproom & Shop3 months ago

4.3
Pehmeää trooppisuutta kera pienen kuivuuden. Kuivan makeahko jälkimaku.
Parasta ennen 1.7.2026

orson
@ Hops 'N More4 months ago

4.3

Nikke
@ Factory Craft Beer Festival 20264 months ago

4.4
Sitruksisuutta,aprikoosia/nektaria,kuivaa valkoviinimäistä rypäleisyyttä,ananasta sekä lopussa sitruksenkuorta
Vihreäälehtisyyttä/oksaisuutta,
humalaöljyisyyttä sekä aavistus havua.
Suuhun jääpyörimään reippasta greippistä katkeroa
Kuivahko ja freesi dipa. Laadukasta track:ia jälleen