
Reviews
Neostar
24 days ago
4.4

Joni
@ Systembolaget Haparanda1 month ago
3.5
Kamycki K
2 months ago
3.5

Lillis
2 months ago

3.4
Passar till vädret, somrig ☀️ 🍻 fräsch och löjligt lättdrucken. Kanske lite smaklös som minus

H V
@ Systembolaget Haparanda2 months ago

3.6
Mukavaa kukkaolutta lähes helteellä.

Krookus
@ Barlingbo Bistro2 months ago
3.8

Hasse67
@ Hasses Uteplats2 months ago

3.5

Prins Kajuku
@ Systembolaget Ljungby3 months ago

3.5
Syrlig och frisk. Doft av ananas. Sträv.
Danemartin
3 months ago
3.2
John B
3 months ago
3.5