
Hops:Kohatu, Nelson Sauvin, Wai-iti, Waimea
Reviews
Smurffi41
7 days ago
3.6

Petri N
@ Alko Ideapark Seinäjoki1 month ago

3.7
Kaunis syvän kultainen/oranssi sävy. Kevyt sameus ja todella muhkea, kermainen vaahto. Kaadosta näkee heti, että runkoa löytyy. Pehmeä ja lempeä. Tämä Olut soveltuu hitaaseen nautiskeluun.

Musti77
1 month ago
3.4

Teppo P
@ K-Citymarket Veturi Kouvola1 month ago
Marko
1 month ago
3.6

THauturi
@ Alko Verkkokauppa1 month ago

4.0
Lasiin liruu oranssin keltainen,sumea juoma senttisellä,kuohkealla vaahdolla.Tuoksu antaa sitrusta,lime kärkenä,ylikypsää hedelmää ja tropiikkia.Maku antaa makeaa mandariiniä ja rypälettä,sitruunaa,limeä ja tropiikkia.Maltaisuus on pehmeän paksuhkoa ja makeahkoa.Alko maistuu myös kevyesti.Mukavan raikas dipa.

Jampe
1 month ago
3.8

Karmahii
@ Alko Prisma Linnainmaa1 month ago

3.8
Late evening treat, english double ipa (thank God, not new england...). Cloudy, yellow fruit juicy beer with reticular, sticky foam. Scent is to tangerine, mango and peaches. Taste is to citrus fruits, sweeter taste of peaches and dried apricot. Enjoyable dipa.

Julle
@ Vastarannan Kiiski2 months ago

4.0
ASOS
2 months ago

3.6
Samea ja hedelmäinen. Melko paksu suutuntuma. Pehmyt. Vahvuus ei puske läpi.
Ihan kelpo olut.