
Hops:Barbe Rouge, Huell Melon
Reviews

RoadZombie
9 days ago
3.8

Musti77
16 days ago
3.2

Willy
@ K-Citymarket Kupittaa Turku29 days ago

3.5
Todella, todella havuinen. Mutta omaan makuun jotenkin silti ihan hyvä.

Japeinen
@ Luvian Jäähalli2 months ago

2.8
Kaverilta maistot. Tässä oli joku humala, mikä ei nyt lähtenyt

SamTheMan76
2 months ago
3.7
MikkoA
@ Pien Shop & Bar2 months ago
4.0

ToniPasiUnski
@ Oma sauna2 months ago

3.1
Oikein hyvä saunakaveri

Tuomas S
@ K-Supermarket Tripla2 months ago

3.6
Hedelmäinen, sopivan makeahko, vähän tylsä

zepicin
@ Tuju Taproom3 months ago

3.5
Aavistus persikkainen, mutta meloni pääosassa. Taustalla aavistus hedelmäisyyttä. Hiilihappoinen. Jälkimaussa aavistus katkeroita.
Parasta ennen 31.12.2026
wellthatsbeertastic
3 months ago

3.5
Satavarmasti ensimmäinen kosketus tähän panimoon ja ylipäänsä romanialaiseen olueen.
Eikä ole huono startti!
Maukas NEIPA, joskin olisin kaivannut enemmän hedelmäisyyttä ja sen myötä raikkautta.
Oluen värissä tyylikäs häivähdys luvattua pinkkiä, ei kuitenkaan mitenkään överisti.
Varmastin tartun toistekin tämän panimon tuotteisiin, mikäli kohdalle osuu 🤝
ig: @wellthatsbeertastic