
IBU:50
Reviews

JarIPA
@ Tuju Taproom2 months ago

3.5
Pehmeää ja hedelmäistä. Runsas maku. Jälkimaku hyvin ananas ja mango.

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku3 months ago

3.8
#3400. Nyt osui tasasata olueksi mahtava Ruotsalainen west coast ipa! Ryhdikäs ja sopivan hedelmäinen🍺👍
Dottore Stranoamore
3 months ago
4.3
För att vara en West coast (som jag har svårt för) var den tämligen frisk och hade bra balanserad beska.

Laars
@ K-Citymarket Imatra3 months ago
3.6
"Tää on kiva täst mie tykkään" -sanoi Jenni. Ja Paula komppasi että hän on alkanut tykkäämään tällaisista oluista. On vaan kompattava näitä mielipiteitä, on kyllä hyvä ja maukas tasapainoinen olut.