
Reviews

Mr. Bojangles
@ Bar 5/519 days ago
3.8
Erinomainen olut. Mielettömät hedelmäiset tuoksut ja pehmeän samettinen maku.
Teemu V
2 months ago
3.0

Tero M
@ Zinc Craftbar3 months ago

3.8
Hedelmäinen,maussa persikkaa ja kevyttä ylikypsää hedelmää

Willy
@ Panimoravintola Kellotorni4 months ago

3.7
Hyvin saatu prossat aisoihin ilman liiallista makeutta.

imoikid
4 months ago
