
Reviews

Ege
@ Tallink M/S Megastar4 days ago

4.1
Loistava belgi ipa.
Fanny S
15 days ago

4.9

Calvorotas
@ Escerveza26 days ago
3.9

Damien D
@ Duvelorium28 days ago
1.5

thomas.plz
1 month ago
4.2

AJ
@ Waitrose1 month ago
2.5

Julien H
2 months ago

3.8
Tuomas
2 months ago
2.6
Aem R
2 months ago
3.3
Nippe
@ Oluthuone Kaisla2 months ago

3.8
Sopivan voimakas maku, vähän kirpeähkö. Prosentit ei maistu läpi, enemmin nautittuna petollinen tuote.