
Reviews

Dunderpersikan
22 days ago

4.1
Väldigt fruktig och god.
Fick bli en nubbe till.
Skål! 🍻
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online2 months ago

4.0
Aika hedelmäinen, marjainen ja pienesti vaniljaa. Hapankin joo ja ei, aika helppo

hugo brew
@ Hugo Brew4 months ago

3.5
Dottore Stranoamore
4 months ago
3.7