
IBU:28
Reviews
Orski19
2 days ago
3.1

PeNa
@ Alko Salo3 days ago
3.5
Ihan jees tälläiseen lämpiämään päivään.

Tomppa J
3 days ago
3.5
Oranssiin vivahtava, utuinen, niukasti vaahtoava. Humalainen tuoksu. Aika kevyt, aromaattinen, kivasti humalaa.
Wehu
@ Alko Hirvaskangas3 days ago

3.5

ile
3 days ago
2.7

Janne L
4 days ago
3.4

Äspee
4 days ago
3.5

Mestari
5 days ago
3.0
S4mpsa
5 days ago
4.0

Suinulan Sieppo
@ Alko Jämsä5 days ago

3.5