
Malts:Barley Malt, Oat, Wheat
Reviews

Jokkeri76
@ Hyvinkään Oma panimo1 month ago

3.2
Ensimmäinen maalaus urakka valmis ja sauna juomaksi.
Maistoon pääsi viimeinen uusi tuotos jo edesmenneen panimosta.
Huom! Viivakoodi vie ihan muualle, mutta ei yllätä.
Tuoksu on neilikkainen, viljainen ei vehnäinen sekä lievän hapan appelsiininen jossa hiivaa mukana.
Maku on juuri tuoksun mukainen.
Alkuun esillä on hiivaisuutta appelsiininen ja neilikan makuna.
Suullisen edetessä tänä viljaisuus joka nyt on enemmän vehnäisyyttä, koska maku muuttuu makeaksi, mutta ei banaanin mauksi.
Saunajuomaksi sopiva.
BBF 31.12.26
Taisin saada tämän oluen yhdeltä joka haki panimolta viimeisiä oluita. Kiitos siitä.

Petri P
@ Rajamäki2 months ago
3.2

Simpuli
@ K-Citymarket Willa Hyvinkää2 months ago

3.0

Petri V
@ K-Citymarket Willa Hyvinkää2 months ago
3.0

Esa J
@ Espoon Oma Panimo3 months ago

3.2
Kiitos Pasille tästä.
0,44l tölkki lasiin kaadettuna.
Hailakan keltainen, taittaa vähän ruskeaan. Hennosti samea. Niukka valkoinen vaahto.
Tuoksussa hiivaa, banaania ja kukkaa.
Keskivoimakkaat hiilihapot. Suutuntuma on kevyt.
Kevyesti banaania, vähän neilikkaa ja kukkia. Sitruuna, heinää ja ruohoa. Kovin kevyesti on makuja. Makeahko kokonaisuus.
Loppumaussa hiivaa ja neilikkaa.
Ihan harmiton.

Tuntematon
3 months ago
2.8

Janne AH
@ Espoon Oma Panimo3 months ago

3.7
Ihan suunmyötäinen. Vehnäiseksi voisi olla pehmeämpikin.
Espoon ja Hyvinkään omapanimoiden konkurssimixistä. Kiitos palveluksesta!

Petri L
@ Hyvinkään Oma panimo3 months ago

3.0
Hyvää vehnäolutta tekee suomalaiset panimot. 🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻
Joni K
3 months ago
3.4
Jape
3 months ago
2.6
Liian simamainen omaan makuun. Ei jatkoon.