
Reviews

Ewan C
6 days ago
2.5
Nikke
15 days ago

2.0
Todella mid, mutta ihan hyvä kuitenki. Ei mitään makuja, vain pieni spraittisuus. En tiedä mitä deluxea tässä on 🤣

ciu
@ Rock am Ring23 days ago

2.6
Zu süß, mäh
Daphné L
2 months ago
0.5

Miguel S
3 months ago

3.0
Pat C
4 months ago
3.3

Jente D
@ Spar Montgenevre4 months ago

3.4

mamgrabe
4 months ago

3.0