
Reviews
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online2 months ago

3.6
Ei mikään hirveä samea vaikka neipaksi kutsuttu.
Maultaan tropiikin hedelmäinen, kohtuu pehmeä ja kohtuu katkeroinen.

T. Holm
@ Holms hus.2 months ago

4.2

Hasse67
@ Hasses Ölkällare3 months ago

4.0
HazzeW
3 months ago
4.1
Janne S
3 months ago
3.2

Skrietlili
3 months ago

4.1
Den här var riktigt bra. Mycket smak och eftersmak.

Juupe
@ Systembolaget Västerås3 months ago

3.6

Niklas L
3 months ago
3.9

Lenen Lönnblad
3 months ago
3.3
John B
3 months ago
3.6
Josig, fyllig och välbalanserad