
Reviews

Lexa
6 days ago

4.1
Aluksi liian kylmää, mut mukavammin makua irtoaa hapen kans päästyään tekemisiin tovin odottelun jälkeen. Nopeasti haihtuva vaahto. Hapakkuutta, limeä ja kookosta. Ananas jää taustalle kummittelemaan.

Jere m
9 days ago
3.9

Unicorn
@ Terassikahvila Birgitta13 days ago
3.3

MMM
16 days ago
3.5

Samppe77
26 days ago
3.4
Raikas sour, ananas ja kookos maistuu.
Pullervo
1 month ago
1.5

Aplepsiini
@ Oluthuone Leskinen1 month ago
3.0

Jeppe
@ Maltainen Minuutti1 month ago


Vamonos Pest
2 months ago
3.0
Nikkilä S
2 months ago
3.6