
Reviews

zepicin
@ Tuju Taproom2 months ago

3.6
Aavistuksen greippinen, taustalla ruohoisuutta. Jälkimaku ruohoisen tunkkainen.
Parasta ennen 21.10.2026

Jukka S
2 months ago
3.2

Mestari
3 months ago
3.5
Citraa ja Galaxyä, mikäpä tässä voisi vikaan mennä. Vähän ehkä liikaa havuisuutta omaan makuun.
Ponttooni
@ K-Citymarket Rusko Oulu3 months ago
3.7

Nikke
3 months ago

3.6
Lasiinkaatuu sameankeltaista kevyesti oranssiin taittavaa olutta noin kahdensormen paksuisella sekakuplaisella vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitrushedelmiä,appelssiinia,mangoa,
persikkaa,sekalaista hedelmäisyyttä ja aavistus candysitrusta.
Vihreäälehtisyyttä,havua,yrttisyyttä sekä kevyesti humalaa/humalaöljyisyyttä.
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta,greippiä,mangoa,persikkaa,passionia sekä sitruksenkuorta.
Vihreäälehtisyyttä,havuisuutta,
kuusenkerkkää ja aavistus yrttisyyttä.
Suutuntuma/runko:
Kevyen maltainen,kuivahko sekä kevyehkö. About: kevyt
Yleistäjorinaa/viba:
Vähän keskinkertainen ipa jossa tuo kuusi tuo havua ja kuusenkerkkää.
On siinäkin kyllä idea tunkea joulukuusi keittokattilaan kyllä siitä makua tulee.

Markku B
@ Tuju Taproom3 months ago
4.1
Tosi samea ja ruohoinen. Erittäin asiallinen tapaus👌

Jneed
3 months ago

3.5

ZekeWolf
3 months ago

3.7
Short updates only:
Delicious IPA with green hops galore and still on medium side. DDH lingers on in sneaky way 🍻
😁 Short video on brewing this 🍺:
https://www.instagram.com/reel/DSDqHWLDKNl/?igsh=MTdtaGpndm0zMHBz