
Reviews

Janette
@ Kyläkauppa Veljekset Keskinen3 days ago

3.7
Vadelmajäätelösouria, pidän 😋
Kaakaota en maista.

Jukka S
8 days ago
3.7

Sharger
@ 5piste5 x Myrrys1 month ago

3.8
On kyllä melkoisen paksua hedelmä kiisseliä, todella kirpsakan hapan maku. Pikkaisen ehkä tuo kaakao on tässä likaa, olisi varmasti ollut parempi hedelmä linjalla mutta tuttua Tuletornin hedelmäsose souria.

Lexa
1 month ago

5.0
Mun nimikkojuoma. I'm in love😋🫶🏻 tää on niin pehmonen sour, pienellä kirpeydellä, pehmeällä vadelman ja jäätelön maulla. Hyvä mielen sour 🤗

Jeppe
@ Tuju Taproom2 months ago


Kinnune
@ Tuletorn Webshop2 months ago

3.7
Väri tuo mieleen vispipuuron.
Kiinteähkö vaahto, joka ei häviä.
Mukavan paksu suutuntuma.
Maussa alkuun kivasti vadelmaa ja vähän happamuuttakin. Kaakao tulee puolivaiheilla mukaan ja vahvistuu tasaisesti loppua kohden, ollen lopussa turhankin vahva ja näin sekoittaen palettia vähän liikaa. Hieman tummakaakaoinen jälkimaku. Silti aika asiallinen smoothie.
- - -
Color reminds me of a traditional Finnish porridge with lingonberries.
Quite solid head, that doesn't let go.
Nicely thick mouthfeel.
Starts nice with raspberry and a bit of sourness too. Cacao comes along midway and gets stronger towards the end, being a bit too strong eventually and mixing the taste too much. Slightly dark cacao-like aftertaste. Still pretty nice smoothie.

Mestari
3 months ago
4.0
Hyytelömäisestä vaahdosta tulee ihan vispipuurovibat. Itse olut taattua paksua tuletornin smoothielaatua. Vadelmajätski.

Jyri
@ Kuluma Pub3 months ago
3.3

KallioUG
@ BEERA Bar Riga3 months ago

3.8
Tuletorn x Coolhead collabo.
Jäätelöä mutta tuo kaakao dominoi liikaa. Vähän outo 😁.

Bezdomnyi
@ Craft Beer Winter Garden 20265 months ago
4.7
Sormen vaahto, kuin smoothieoluessa. Jää hyytelömäisenä laskukorkeuteen. Tuoksussa raparperi-mansikkakiisseliä. Kevyesti vaniljaa.
Maku vastaa, raparperia, mansikkaa, hillo- ja hyydykemäisyyttä olemuksessa, vaniljan sävyjä, hieman kirpeitä punaisia marjoja. Eniten raparperikiisseli.
Tosi hyvä! Paksu rakenne, reilu maku, tiukat ja erottuvat nyanssit, sointuu hyvin yhteen